Dat klinkt als een open deur, maar toch is het goed om die af en toe eens in te trappen.
Na de inventarisatiefase en het opstellen van jouw communicatieplan is het tijd om jouw bedrijf, product of dienst goed onder woorden te brengen. Aandacht genereren! Duidelijk geschreven, begrijpelijke en pakkende teksten afgestemd op de doelgroep zijn daarvoor onmisbaar.
Het heeft geen zin om ingewikkelde woorden te gebruiken als die voor de doelgroep niet belangrijk zijn. Als de lezer van de tekst na 2 zinnen niet geboeid is door de manier waarop de tekst geschreven is, vergeet het dan maar met de rest van de tekst. De aandacht is weg, het doel is niet gehaald, en dat is jammer.
Ook is het goed om na te denken over de lengte van de teksten. Het uitgangspunt ‘less is more’ is daarvoor een goede basis. Marco Communicatie schrijft op en rond de kern van jouw boodschap, zonder overbodige ballast.
Marco Communicatie verdiept zich in de lezers en schrijft teksten die passen bij de doelgroep die bereikt moet worden. Inspanningen die resultaat opleveren. Resultaat waar je als bedrijf verder mee kunt. Resultaten die conversie oplevert.
Marco Communicatie schrijft teksten voor jouw website en socialmediakanalen. Daarnaast is het belangrijk om goede foto’s en afbeeldingen te gebruiken, waarbij relevantie en authenticiteit voorop staan. Samen met de pakkende teksten ontstaat dan een waardevolle combinatie.
Losse berichten, campagnes of websiteteksten? Het kan allemaal. Jouw bedrijf, product of dienst moet in tekst goed en begrijpelijk aankomen bij jouw doelgroep. Pakkende teksten leggen daarvoor de basis.

Kan ik jou helpen bij het opstellen van jouw teksten? Neem gerust contact met me op en we bekijken samen de mogelijkheden die ik je kan bieden.